هتل بین المللی قصر طلایی، بزرگترین هتل ایران و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می‌باشد. هتل قصر طلایی با هدف داشتن فضای مطلوب احداث گردیده و از بهترین سازه‌های معماری برخوردار می‌باشد. در ادامه مزایای اقامت در هتل قصر طلایی را برای شما شرح می‌دهیم، تا در هنگام رزرو هتل در مشهد، بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • فهرست مطالب

    بهترین هتل نزدیک حرم امام رضا (ع)

شهر مقدس مشهد یکی از مقصدهای اصلی گردشگری و زیارتی است که در بین ایرانیان و بسیاری گردشگران خارجی رواج دارد.

همان‌طور که می‌دانیم بیشتر مردم به قصد زیارت امام هشتم (ع) به این شهر مقدس سفر می‌کنند. از جمله برنامه‎‌هایی که هر مسافر هنگام برنامه‌ریزی سفر به این مقصد باید مورد توجه قرار دهد، رزرو هتل قصر طلایی است. خصوصا در ایام تعطیلات بایستی حتما نسبت به رزرو هتل از قبل اقدام کرد.

یکی از معیارهای مهم زائران مشهد الرضا برای گزینش محل اقامت در مشهد نزدیک بودن هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌باشد تا بتوانند در طول مدت سفر از فرصتی که دارند به راحتی و با صرف کمترین زمان در ساعت‌های مختلف شبانه روز به حرم مطهر مشرف شوند، البته معیار هزینه اقامت بسیار مهم است.

مزایای اقامت در هتل قصر طلایی

خوشبختانه در شهر مشهد تنوع هتل‌های مشهد با قیمت مناسب و نزدیک به حرم زیاد است. در ادامه با مزایای  اقامت در هتل قصر طلایی را بیشتر آشنا خواهید شد و به این نتیجه می‌رسید که اصلی‌ترین مزیت آن نزدیکی به حرم و کیفیت ایده‌ال با قیمت مناسب است. بدین ترتیب شما راحت‌تر و با صرف زمان کمتر برای جستجو در بین هتل‌های مشهد گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • هتل ۵ ستاره قصر طلایی

هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد، انتخابی عالی برای سفر زیارتی و تفریحی به مشهد مقدس است. این هتل پنج‌ستاره که در فاصله‌ی اندکی از حرم امام رضا(ع) واقع شده، تمام شرایط رفاهی را به بهترین نحو فراهم آورده تا خاطره‌ای شیرین از این سفر زیارتی در ذهن‌تان بماند.

  • اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی

در اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و بسیار راحت قصر طلایی، هر چه که بخواهید در دسترس‌تان است. در طبقات مختف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید.

اتاق های سینگل، دبل، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می‌نماید و تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره‌های هتل از دید هیچ بیننده‌ای پوشیده نیست.

  • رستوران‌های متنوع هتل قصر طلایی

رستوران با منوهای مخصوص و متفاوت خود، غذاهای لذیذی از سراسر جهان را در فضاهایی بسیار زیبا و خاص، برای‌تان سرو می‌کنند. از تجربه بی نظیر منوی رستوران سنتی ترمه، ترنم، ضیافت، بارگاه تابستانی، زوشا و…  هتر قصر طلایی غافل نشوید.

مزایای اقامت در هتل قصر طلایی

کافی‌شاپ‌های مجموعه نیز متنوع و بسیار مدرن و با تنوع منویی که در اختیار شما می‌گذارند، به شما اطمینان می‌دهیم که در طول سفر چندین بار به کافی‌شاپ‌های لابی، فرانسیسکو، لانج و… هتل قصر طلایی سر می‌زنید.

  • مراکز خرید هتل قصر طلایی

فروشگاه‌های واقع در هتل نیز امکان خرید سوغاتی‌ را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا را به شما می‌دهند. اگر یک شب را در این هتل به صبح برسانید، دلتان می‌خواهد هیچگاه سفرتان تمام نشود.

در هتل قصر طلایی مشهد، تفریحات جذابی نظیر استخر، سونا، سالن زیبایی، بیلیارد، ماساژ، اتاق نمک، باشگاه ورزشی، سالن بدنسازی و اتاق بازی‌های رایانه‌ای در نظر گرفته شده تا در کنار سفر زیارتی، تفریحات‌تان هم سرجایش باشد.

ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با ون‌های عمومی هتل انجام خواهد شد. جهت انجام آن اعلام ساعت و شماره پرواز و مراجعه به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه الزامی می‌باشد.

  • مزایای دیگر هتل قصر طلایی

بخش هایی از قبیل بانک، واحدهای تجاری، تشریفات، آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر، اینترنت، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش و… از مزایای پرطرفدار دیگر هتل بین المللی قصر طلایی است.

  • فاصله‌های دقیق هتل قصر طلایی با مکان‌های زیارتی و تفریحی

فاصله تا فرودگاه :۱۰ دقیقه با ماشین

فاصله تا حرم : ۲۰ دقیقه به صورت پیاده

فاصله هتل قصر طلایی تا حرم امام رضا ۲۳ دقیقه پیاده و ۴ دقیقه با ماشین ( ۱.۹کیلومتر )است، این مسافت بدون در نظر گرفتن ترافیک در محدوده می‎باشد.

فاصله هتل قصر طلائی تا باب الجواد(درب خسروی نو) ۲۸ دقیقه پیاده و ۶ دقیقه با ماشین ( ۲.۳کیلومتر ) می‌باشد.

فاصله تا سایر مراکز: فاصله هتل قصر طلایی تا نمایشگاه بین المللی مشهد ۲۰ دقیقه با ماشین ( ۱۷.۳ کیلومتر )

فاصله هتل قصر طلائی تا باب الرضا(درب فلکه آب) ۲۲ دقیقه پیاده و ۴ دقیقه با ماشین ( ۱.۸کیلومتر )

فاصله هتل قصر طلایی تا خیابان شیرازی ( بست شیخ طوسی) ۶ دقیقه با ماشین ( ۲.۸کیلومتر )

فاصله هتل بین المللی قصر طلایی تا خیابان طبرسی( بست شیخ طبرسی) ۵ دقیقه با ماشین ( ۲.۶کیلومتر )

فاصله هتل قصر طلائی تا خیابان نواب صفوی( بست شیخ حر عاملی- بست پایین خیابان ) ۲۹ دقیقه پیاده و ۵ دقیقه با ماشین ( ۲.۳کیلومتر )

فاصله تا بست شیخ بهایی ۲۷ دقیقه پیاده و ۶ دقیقه با ماشین ( ۲.۲کیلومتر )

فاصله تا مجتمع تجاری زیست خاور ۶ دقیقه با ماشین ( ۲.۹ کیلومتر )

فاصله تا منطقه ییلاقی طرقبه ۲۹ دقیقه با ماشین ( ۲۵.۲ کیلومتر )

فاصله تا پارک کوسنگی ۹ دقیقه با ماشین ( ۷.۳کیلومتر )

فاصله تا مجتمع تجاری الماس شرق ۲۰ دقیقه با ماشین ( ۱۱.۴کیلومتر )

فاصله تا سرزمین موج های آبی ۲۳ دقیقه با ماشین ( ۲۲.۶کیلومتر )

فاصله تا شهر بازی پارک ملت ۱۴ دقیقه با ماشین ( ۹.۶کیلومتر )

فاصله تا بازار رضا ۲۰ دقیقه پیاده و ۴ دقیقه با ماشین ( ۱.۶کیلومتر )

فاصله تا ایستگاه راه آهن ۹ دقیقه با ماشین ( ۴.۸کیلومتر )

فاصله تا آرامگاه فردوسی ۳۳ دقیقه با ماشین ( ۳۷.۴کیلومتر )

فاصله تا شهر رویایی پدیده شاندیز ۳۴ دقیقه با ماشین ( ۳۳.۷کیلومتر )

به طور کلی به مزایای هتل قصر طلایی که برای مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است، پرداخته‌ایم تا در هنگام رزرو برای انتخاب خود با خاطری آسوده و شناخت کامل قدم بگذارید.