کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد
شاید تصور کنید شهر مشهد تنها یک شهر زیارتی است و در آن هیچ گونه تفریح دیگری وجود ندارد. اما این یک تفکر کاملا اشتباه است. در شهر مشهد انواع و اقسام تفریحات از خوردنی تا بازی وجود دارد. به همین دلیل است که مشهد را شهری زیارتی و در کنار آن سیاحتی نام گذاری […]

شاید تصور کنید شهر مشهد تنها یک شهر زیارتی است و در آن هیچ گونه تفریح دیگری وجود ندارد. اما این یک تفکر کاملا اشتباه است. در شهر مشهد انواع و اقسام تفریحات از خوردنی تا بازی وجود دارد. به همین دلیل است که مشهد را شهری زیارتی و در کنار آن سیاحتی نام گذاری کرده‌اند. امروزه کافی شاپ‌ها و رستوران‌های شهر مشهد از لحاظ کیفیت و فضاسازی در ایران بسیار نامی می‌باشند. در این مطلب قصد داریم از سری کافی شاپ‌های زیبا و متفاوت شهر مشهد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا با کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی آشنا گردید.

کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد

فهرست مطالب

درباره هتل قصر طلایی مشهد بیشتر بدانیم!

انتخاب یک هتل برای مسافران از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که با رزرو یک هتل خوب با امکانات بالا می‌توان سفری مفرح را تجربه کرد. هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد یک هتل مدرن و زیبا در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) است. این هتل معماری خلاقانه و در عین حال شاهانه‌ای دارد. هتل قصر طلایی با ۲۰ طبقه از بلندترین هتل‌های مشهد و ایران است.

امکانات ویژه هتل قصر طلایی عبارتند از:

  • پذیرش ۲۴ ساعته به چندین زبان
  • رستوران‌های هتل قصر طلایی
  • کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی
  • مجموعه آبی، جکوزی، استخر
  • سالن ماساژ و اسپا
  • سالن آرایشی
  • سالن ورزشی
  • سالن همایش و…

کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد

کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی را بشناسید!

همانطور که در بخش معرفی هتل گفته شد، هتل قصر طلایی دارای کافی شاپ‌‌های متنوع است. جالب است بدانید در کلان شهر مشهد، کافی شاپ‌های این هتل جزء برترین‌ها هستند. کافی‌شاپ‌های مجموعه قصر طلایی محیطی مناسب برای برگزاری قرارهای دوستانه، کاری و عاشقانه هستند. پس از گذراندن یک روز طولانی در سفر می‌توانید با مراجعه به هتل قصر طلایی و انتخاب یکی از کافی شاپ‌ها نوشیدنی میل کنید.

سری کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی عبارتند از:

  • کافی شاپ مجموعه تفریحی و اسپا
  • کافی شاپ آتریوم مینوتا
  • کافی شاپ لابی
  • کافی شاپ لانژ

معرفی کافی شاپ مجموعه تفریحی و اسپا

یکی از محبوب‌ترین و در عین حال دنج‌ترین کافی شاپ‌های این هتل لوکس کافی شاپ مجموعه تفریحی و اسپا می‌باشد. این کافه در طبقه منفی ۳ هتل و در کنار مجموعه تفریحی هتل واقع شده است. در این مجموعه استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ورزشی است. البته در این بخش اتاق‌هایی چون VR، بازی‌های کامپیوتری و بیلیارد نیز وجود دارد. در واقع جوانان و بزرگسالان از طرفداران این کافی شاپ کوچک و نقلی هستند. پس از گذراندن ساعت بازی، شنا و ماساژ می‌توانید از کافی شاپ اسپا هتل استفاده کنید. این کافه ۸ نفر ظرفیت دارد و انواع نوشیدنی و کیک را عرضه می‌کند.

کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد

کافی شاپ آتریوم مینوتا

هتل قصر طلایی از معدود هتل‌های آتریوم در ایران است. هتل‌های آتریوم در واقع دارای یک نمای ویژه و سراسری هستند. معماری این دست هتل‌های بسیار ماهرانه و تخصصی انجام می‌شود. کافی شاپ آتریوم مینوتا از زیباترین کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد است. این کافی شاپ در قسمت مرکزی هتل و در طبقه ششم به صورت روباز قرار گرفته است. این کافی شاپ قلب ساختمان هتل تلقی می‌شود و به دلیل ارتفاع تا سقف جلوه‌ای لوکس و مجلل به هتل بخشیده است. کافی شاپ آتریوم مینوتا با درختان نخل بلند، حوض و آبنما و صندلی‌های راحت زینت شده است. میان وعده‌های گرم و سرد متنوعی در این کافه با دیزاین زیبا سرو می‌شود.

کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد

کافی شاپ لابی هتل قصر طلایی

کافی شاپ لابی با ظرفیت ۳۶ نفر یک کافی شاپ معقول، زیبا، در دسترس و لوکس است. این کافی شاپ در قسمت لابی و پذیرش هتل قرار دارد. استفاده از متریال طلایی و سفید و مبلمان شیک، لوسترهای عظیم و نورپردازی چشم نواز تزئین شده است. این دکوراسیون فضا را رسمی و عمارت گونه کرده است. ظرفیت بالای این کافی شاپ سبب شده است که کافی شاپ آرام، دنج و صمیمی باشد. قرارهای رسمی، اداری، نیمه رسمی، خانوادگی و دوستانه خود را می‌توانید در یکی از بزرگ‌ترین کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی برگزار کنید. دسر، بستنی، نوشیدنی بر پایه قهوه، دمنوش، چای، کیک و… از منوی این کافه هستند.

کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد

کافی شاپ لانژ هتل طلایی

بزرگ‌ترین کافی شاپ هتل طلایی با ۷۰ نفر ظرفیت کافی شاپ لانژ می‌باشد. این کافی شاپ نیز در بخش لابی هتل قرار دارد. اما این بار فضای بیشتری برای این کافه در نظر گرفته شده است. کافی شاپ لانژ یک کافه ایرانی و سلطنتی تمام عیار است. کافی شاپ لانژ با مزین فرش قرمز بزرگی است و با مبل‌ها و صندلی‌های سلطنتی زیبا چیدمان شده است. استفاده از لوسترهای بلند، تابلوها و مجسمه‌ها این فضا را متفاوت کرده است. در این کافه نیز هر آنچه در بهترین کافی شاپ‌ها موجود باشد با بهترین کیفیت یافت می‌شود.

کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد

کلام آخر

با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید به صورت روزانه از تمامی کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی نیز استفاده کنید. از سری ویژگی کافی شاپ‌های این هتل می‌توان به طعم بی نظیر و دیزاین شکیل تمامی نوشیدنی‌ها و شیرینی جات منو نیز اشاره کرد. با رزرو هتل ۵ ستاره بین المللی قصر طلایی خستگی یک روز پر هیجان را در کافی شاپ‌های هتل ما به در کنید.

کلمات مرتبط: منوی کافی شاپ هتل قصر طلایی، بهترین اتاق هتل قصر طلایی مشهد، اتاق هانی مون قصر طلایی، اپلیکیشن هتل قصر طلایی

منابع:

https://b2n.ir/d41038

https://1go.ir/U5jXZ