رزرو سالن‌های همایش هتل قصر طلایی
کلان شهر مشهد دومین و پیشرفته‌ترین شهر کشور پس از تهران است. شهر مشهد از نظر جایگاه اقتصادی و جذب توریست در ایران بسیار حائز اهمیت است. چرا که شیعیان و به خصوص مسلمانان از گوشه و کنار دنیا به زیارت امام رضا(ع) می‌آیند. البته قابل توجه مسافران مقصد مشهد خوب است بگوییم که این […]

کلان شهر مشهد دومین و پیشرفته‌ترین شهر کشور پس از تهران است. شهر مشهد از نظر جایگاه اقتصادی و جذب توریست در ایران بسیار حائز اهمیت است. چرا که شیعیان و به خصوص مسلمانان از گوشه و کنار دنیا به زیارت امام رضا(ع) می‌آیند. البته قابل توجه مسافران مقصد مشهد خوب است بگوییم که این شهر علاوه بر قطب زیارتی در قطب سیاحتی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی تنها برخی از این جاذبه‌ها به شمار می‌روند. اقامت در یک هتل ۵ ستاره چون رزرو هتل قصر طلایی مشهد امتیازات ویژه‌ای برای مسافران به دنبال دارد. مهم‌ترین ویژگی اقامت در هتل‌های ۵ ستاره مشهد وجود امکانات و خدمات عالی است. وجود و رزرو سالن‌های همایش هتل قصر طلایی از تجربیات خوب و ارزنده مسافرانی است که در این هتل لوکس اقامت داشته‌اند. با ما همراه باشید تا در این رابطه بیشتر بدانید.

سالن‌های همایش هتل قصر طلایی

فهرست مطالب

اهمیت وجود سالن‌های همایش و کنفرانس در هتل‌ها

همانطور که می‌دانید یک سفر می‌تواند وجهه‌های مختلفی داشته باشد. در یک دسته بندی کلی سفرها به زیارتی، سیاحتی، کاری، پژوهشی، علمی، تحصیلی، اداری و پزشکی و… تقسیم بندی می‌شوند. در کلان‌ شهرهایی نظیر مشهد نیز یکی از پر متقاضی‌ترین مسافران از نوع مسافران کاری هستند. به همین دلیل است که وجود سالن‌هایی همایش، کنفرانس و یا اتاق جلسه در هتل‌های کلاس بالا از سری مزایای قابل توجه برای افرادی است که در سفرات کاری و اداری هستند. برگزاری جلسات کاری در یک فضای با پرستیژ و شیک تاثیر بسزایی در افراد حاضر در جلسه دارد. با اسکان و رزرو هتل قصر طلایی مشهد نیز امکان استفاده از این امکانات بزرگ چون اتاق‌های کار و جلسه نیز فراهم است. برای رزرو سالن‌های همایش هتل قصر طلایی بهتر است قبل از هر چیز با سالن‌های هتل بین المللی مشهد آشنا گردید.

سالن‌های همایش هتل قصر طلایی

آشنایی با سالن‌های همایش هتل قصر طلایی

با اطلاع از ویژگی‌ها و ظرفیت هر یک از سالن‌های همایش و آمفی تئاتر هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در هتل قصر طلایی با توجه به نیاز مسافران از اتاق‌های کوچک تا سالن‌های بزرگ همایش در نظر گرفته شده است. تمامی این اتاق‌ها و سالن‌ها مجهز به سیستم صوتی و تصویری و نورپردازی هستند. در واقع محیط هر یک از آن سالن‌ها برای یک جلسه کاری عالی و راحت طراحی شده است.

سالن‌های همایش هتل قصر طلایی عبارتند از:

  • سالن آمفی تئاتر آذین
  • سالن کنفرانس الیزه
  • میتینگ روم

سالن‌های همایش هتل قصر طلایی

معرفی سالن آمفی تئاتر آذین

سالن آمفی تئاتر آذین در واقع بزرگ‌ترین سالن از سالن‌های همایش هتل قصر طلایی مشهد است. این سالن یک سالن بسیار لوکس، زیبا و مجلل است که مناسب همایش‌‌ها و برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های متنوع کاری و فرهنگی است. برگزاری کارگاه‌ها، جشنواره‌ها و روکردهای انسانی و هنری بسیاری در سالن آمفی تئاتر آذین برگزار می‌شود. از سری امکانات آمفی تئاتر آذین خوب است به تجهیزات نوری، صوتی، تصویری، اسلایدی، فیلم، ویدیو پروژکشن و پرده نمایش اشاره کرد. البته دیوار عایق صدا، اتاق کنترل، میکروفن و اینترنت نیز از دیگر مزایای رزرو این سالن نیز می‌باشد. این سالن ظرفیت ۲۲۰ میهمان را دارد و در طبقه پنجم هتل واقع شده است.

سالن‌های همایش هتل قصر طلایی

معرفی سالن کنفرانس الیزه

یکی دیگر از سالن‌های همایش هتل قصر طلایی نیز سالن کنفرانس الیزه است. این سالن شکیل با سری تجهیزات مناسب برای برگزاری انواع کنفرانس‌های کشوری و منطقه‌ای در نظر گرفته شده است. خوب است بدانید بسیاری از کنفرانس‌های مهم کشوری نیز در این سالن انجام شده و کماکان انجام می‌شود. نورپردازی، چینش میز و صندلی و وجود میکروفن و دیگر امکانات سمعی و بصری از مشخاصت سالن کنفرانس الیزه می‌باشد. جالب توجه است که این سالن کنفرانس دارای سیستم رای گیری نیز است که یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود. ظرفیت این سالن ۷۲ نفر است و در طبقه دوم از ۲۰ طبقه هتل قصر طلایی مشهد قرار دارد.

سالن‌های همایش هتل قصر طلایی

معرفی میتینگ روم

میتینگ روم در واقع یک ترکیب و اصطلاح لاتین به معنای اتاق جلسه یا قرار است. میتینگ روم هتل طلایی یکی از پر تقاضاترین سالن‌های کنفرانس هتل قصر طلایی است. این سالن یک سالن جمع و جور به نسبت دیگر سالن‌های همایش و کنفرانس معرفی شده می‌باشد. در واقع میتینگ روم قصر طلایی مشهد تنها ظرفیت ۱۲ تا ۳۲ نفر را دارد و در طبقه دوم است. این سالن نیز برای جلسات کاری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع با رزرو هتل قصر طلایی مشهد در یک سفر کاری می‌توانید جلسات خود را در این اتاق مجهز و زیبا برگزار کنید و نگرانی از باب محیط کاری نداشته باشید.

سالن‌های همایش هتل قصر طلایی

کلام آخر

شاید تصور کنید برای استفاده از سالن‌های همایش هتل قصر طلایی لازم است در هتل بین المللی قصر طلایی اسکان داشته باشید. اما این یک باور اشتباه است چرا که به جزء مسافرانی که در سفرهای کاری هستند، ساکنین شهر مشهد نیز می‌توانند با رزرو یکی از سالن‌های همایش این هتل جلسات کاری خود را در این هتل برگزار کنند. با برگزاری جلسات کاری در این هتل می‌توانید از میهمانان خود نیز پذیرایی کنید. برای رزرو هتل قصر طلایی و یا رزرو اتاق در این هتل به رزرواسیون ما مراجعه کنید. همچنین برای رزرو هر یک از سالن‌های ما برای تاریخ خاص با مجموعه هتل طلایی تماس حاصل فرمایید.

کلمات مرتبط: سالن کنفرانس هتل قصر طلایی، سالن عقد هتل قصر طلایی، تولد در هتل قصر طلایی، اتاق پرنسس هتل قصر طلایی، مجموعه آبی هتل قصر طلایی، سوئیت وسترن هتل قصر طلایی

منابع:

https://b2n.ir/q74260