رزرو سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی
هتل قصر طلایی مشهد یک هتل بسیار مجهز و تاپ در خاورمیانه می‌باشد. این هتل با سبک خاص و چشمگیری که دارد در شرق کشور نیز مانند ندارد. رزرو هتل قصر طلایی مشهد سالانه آنقدر طرفدار دارد که در بیشتر روزهای سال به خصوص روزهای مناسبتی هیچ گونه جای خالی در هتل باقی نمی‌ماند. این […]

هتل قصر طلایی مشهد یک هتل بسیار مجهز و تاپ در خاورمیانه می‌باشد. این هتل با سبک خاص و چشمگیری که دارد در شرق کشور نیز مانند ندارد. رزرو هتل قصر طلایی مشهد سالانه آنقدر طرفدار دارد که در بیشتر روزهای سال به خصوص روزهای مناسبتی هیچ گونه جای خالی در هتل باقی نمی‌ماند. این هتل با توجه به خدمات بسیار عالی و سطح بالایی که ارائه می‌دهد و امکانات لاکچری که دارد جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کرده است. در واقع چنان که به معرفی هتل بین المللی قصر طلایی بپردازیم و امکانات و خدمات آن را برشماریم شما نیز به ویژگی‌های این هتل واقف خواهید شد. خوب است بدانید بناست تا در این مطلب در کنار معرفی هتل به چگونگی رزرو سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی بیاوریم.

سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی

فهرست مطالب

هتل قصر طلایی مشهد هتل شاهانه خاورمیانه

هتل بین المللی قصر طلایی یک هتل پر ستاره یا ۵ ستاره تاپ نزدیک حرم است. در واقع احداث این هتل با ۵۰۰۰ متر مربع مساحت در سال ۱۳۸۹ یک پروژه عظیم محسوب شد. موسس این هتل یعنی مرحوم حاج آقای سبزواری با دقت بر جدیدترین روش‌های برترین هتل‌های خارجی ساخته شده است. این هتل دارای سالن‌های مختلف تفریحی چون سالن بدنسازی، ماساژ، مجموعه آبی، بازی و… است. از طرفی دیگر سالن‌های همایش، کنفرانس، مجالس، رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل قصر طلایی هر کدام به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان است.

تمامی سالن‌های این هتل زیر نظر برترین معماران و مهندسان ساخته شده است. پس از آن خوش ذوق‌ترین طراحان داخلی با نظارت تمام به زیبایی بخش‌های مختلف هتل را آراسته‌اند. این هتل ۲۰ طبقه دارد و ۳۵۸ واحد اقامتی متنوع چون سوئیت و اتاق را با سبک‌های خاص برای مسافران در نظر گرفته‌اند. رزرو هتل قصر طلایی مشهد یک انتخاب عالی برای افراد خوش سلیقه است.

سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی

سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی مشهد

همانطور که در قسمت معرفی هتل قصر طلایی آورده شد، این هتل لوکس مجهز به سالن‌های مختلف می‌باشد. یکی از امکانات خاص در هتل‌های پرستاره وجود سالن پذیرایی و یا سالن مجالس است. سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی مشهد از سری برترین سالن‌های مجالس و تالارهای هتلی در مشهد هستند. در واقع کلاس سالن‌های این هتل بسیار بالا و مناسب افرادی است که به دنبال یک فضای شیک برای برگزاری مجالس هستند.

سری سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی برای برگزار کردن انواع و اقسام ضیافت‌ها چون مجالس عروسی، عقد، تولد، نامزدی، سالگرد، جشن به دنیا آمدن نوزاد، مجالس کاری و اداری و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سالن‌ها با توجه به مراسم چون عقد دیزاین و سفره‌ آرایی نیز می‌شوند.

سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی مشهد عبارتند از:

  • سالن اشرف
  • سالن پرستیژ
  • سالن هیوا (در حال احداث)

سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی

سالن اشرف، مجلل‌ترین سالن در خاورمیانه

سالن اشرف بزرگ‌ترین سالن پذیرایی از میهمان برای مجالس در هتل قصر طلایی مشهد است. این سالن در واقع یک سالن بسیار بزرگ و مجلل است. تالار اشرف برای برگزاری مراسم‌های باشکوه عروسی و نامزدی یک گزینه بسیار ایده آل است. طراحی سالن اشرف برگرفته از سبک کلاسیک فاخر می‌باشد. از ویژگی‌های بارز این سالن می‌توان به سقف بسیار بلند، ستون‌های اشرافی، میز و صندلی مجلل طلایی و لوسترهای زیبا اشاره کرد. نورپردازی این سالن در کنار طراحی و دکوراسیون جذاب به مراسم شما جلال خاصی خواهد بخشید.

این سالن دارای تمامی امکاناتی چون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سالن تعویض لباس، سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم صوتی، گرمایش و سرمایش و… نیز می‌باشد. ظرفیت این سالن ۲۵۰ نفر است و با این حساب از بزرگ‌ترین سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی است. سالن اشرف در طبقه منفی یک هتل واقع شده است.

سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی

سالن پرستیژ هتل قصر طلایی، یک سالن خاص

یکی دیگر از سالن‌های هتل قصر طلایی مشهد سالن مجلل پرستیژ است. این سالن نیز همانند سالن اشرف دارای تمامی امکانات و خدمات مناسب یک سالن پذیرایی است. سالن پرستیژ نیز با وجود ظرفیت محدودتری که دارد اما رزرو سالن پرستیژ بسیار تقاضا دارد. این سالن برای برگزاری جشن‌هایی چون عقد، تولد، نامزدی بسیار طرفدار دارد. به خصوص به دلیل چیدمان و محیط در نظر گرفته شده برای عروس و داماد این سالن برای عقد یک گزینه مناسب است.

استفاده از رنگ‌های زرشکی، سفید و طلایی و نورپردازی خاص به زیبایی این سالن افزوده است. استفاده از متریال شیک چون شمعدانی‌های زیبا، مجسمه‌های باشکوه، میز و صندلی راحت و شیک این سالن را به یک سالن خاص تبدیل کرده است. سالن پرستیژ ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر را دارد و در طبقه اول هتل قصر طلایی مشهد واقع شده است.

سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی

کلام آخر

برای رزرو سالن‌های مجالس هتل قصر طلایی و یا اجاره آن همانند رزرو اتاق‌ هتل قصر طلایی مشهد باید قبل از تکمیل ظرفیت اقدام فرمایید. بنابراین اگر برای تاریخ خاصی قصد رزرو یکی از سالن‌های ما را دارید، بهتر است از چند ماه قبل اقدام کنید. پیشنهاد ما به عروس و دامادهایی که مجلس خود را در بین المللی طلایی مشهد برگزار می‌کنند، چند شب اقامت و رزرو هتل قصر طلایی مشهد است. رزرو پرنسس سوئیت یا رزرو پرنسس رویال یک انتخاب ویژه برای تازه عروس و دامادها می‌باشد. برای رزرو هر یک از واحدهای اقامتی هتل مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید تا با اتاق مد نظر خود آشنا گردید.

کلمات مرتبط: تالار هتل قصر طلایی مشهد، سالن عقد هتل قصر طلایی، تالار هتل قصر مشهد، سالن کنفرانس هتل قصر طلایی، اتاق نمک هتل قصر طلایی

منابع:

https://b2n.ir/x63547