رزرو اتاق هتل گلدن پالاس مشهد
هتل گلدن پالاس مشهد جزء ۵ هتل برتر در شهر مشهد است. این هتل ۵ ستاره لاکچری در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به طور کامل آغاز کرده است. پس مدت زمان بسیار کوتاه از افتتاح، نام هتل گلدن پالاس مشهد بر سر زبان‌ها افتاد. معماری بسیار زیبا و جذاب این هتل توجه همگان را به […]

هتل گلدن پالاس مشهد جزء ۵ هتل برتر در شهر مشهد است. این هتل ۵ ستاره لاکچری در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را به طور کامل آغاز کرده است. پس مدت زمان بسیار کوتاه از افتتاح، نام هتل گلدن پالاس مشهد بر سر زبان‌ها افتاد. معماری بسیار زیبا و جذاب این هتل توجه همگان را به خود جلب می‌کند. فول امکانات و خدمات رفاهی و در عین حال مجلل و رسیدگی تمام کمال به مسافر تنها برخی از مزایای رزرو اتاق هتل گلدن پالاس مشهد است. ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه و امکانات عالی هتل خیل مسافران‌ مشهد را به سمت این هتل ۵ ستاره روانه‌ کرد. این هتل ۲۰ طبقه دارد و از مرتفع‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم است که پذیرای میهمانان امام هشتم‌ می‌باشد.

با این صفحه با ما همراه‌ باشید تا در هر آنچه درباره رزرو اتاق هتل گلدن پالاس مشهد لازم است را بدانید.

رزرو اتاق هتل قصر طلایی مشهد

فهرست مطالب

نکات مهم قبل از رزرو اتاق هتل گلدن پالاس مشهد

مسافرانی که قصد رزرو هتل گلدن پالاس را دارند، لازم است قبل از اقدامات اصلی رزرو  این مطالب را تا پایان مطالعه کنند. برای رزرو اتاق در وهله اول باید از تعداد همراهان خود اطمینان خاطر کسب کنید. زیرا برای انتخاب اتاق به تعداد مسافران‌ نیز توجه می‌شود. اتاق‌های سینگل، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته سینگل و یک دابل و یک سینگل و چهار تخته از اتاق‌های اصلی این مجموعه هستند.
انتخاب اتاق براساس دکوراسیون و ویژگی‌هایی مثل تراس، چشم انداز، طبقه و دیگر امکانات صورت می‌گیرد.
نکته دیگری که قبل از رزرو اتاق هتل گلدن پالاس مطرح است نوع سفر می‌باشد. اتاق انتخابی برای سفرهای تفریحی، کاری، اداری و مناسبتی بسیار متفاوت است. در سفرهای مناسبتی چون ماه عسل نیز اتاق مسافران متفاوت است. اتاق پرنسس سوئیت و پرنسس رویال اتاق‌های مناسب برای زوج‌های تازه عروس و داماد می‌باشد.

رزرو اتاق هتل قصر طلایی مشهد

راه‌های رزرو هتل گلدن پالاس مشهد

پس از انتخاب اتاق مد نظر خود نوبت به رزرو اتاق خواهد رسید. رزرو اتاق به صورت آنلاین و حضوری اصلی‌ترین راه برای رزرو اتاق هتل قصر طلایی مشهد است‌.
رزرو آنلاین هتل: با رزرو اتاق به صورت آنلاین کار مسافران و مسئولین هتل کاهش یافته است. جلوگیری از اتلاف وقت، استرس از نبود اتاق خالی تنها بخشی از مزایای رزرو آنلاین هتل است. یکی دیگر از مزایای رزرو هتل گلدن پالاس به این صورت آسودگی خیال مسافران در ایام شلوغ مثل عید نوروز است.
رزرو حضوری هتل: این روش امروزه کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرید. رزرو حضوری اتاق برای افرادی است که بدون برنامه ریزی سفر می‌کنند‌. البته رزرو اتاق به این روش برای مسافرانی که به اینترنت دسترسی ندارد مناسب است.
رزرو تلفنی هتل: در مواقعی‌ که مسافران به اینترنت دسترسی ندارند و می‌‌خواهند از رزرو هتل مطمئن شوند با تماس با مجموعه می‌توانند اتاق را رزرو کنند.

رزرو اتاق هتل قصر طلایی مشهد

آنچه در هنگام رزرو اتاق باید بدانید!

انجام هر عمل کاری و اداری نیازمند طی کردن مراحل مخصوص و تبعیت از قوانین است و رزرو اتاق در هتل گلدن پالاس مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
قوانین رزرو اتاق در هتل شامل موارد زیر می‌شود‌:

  • همراه داشتن کارت‌های شناسایی چون شناسنامه و کارت ملی برای احراز هویت مسافران
    حداقل سن برای رزرو اتاق ۱۸ سال
    اقامت کودک زیر ۶ سال رایگان
    ورود به اتاق ساعت ۲ ظهر یا ۱۴
    خروج مسافر از اتاق ساعت ۱۲ ظهر
  • همراه داشتن صیغه نامه برای زوجین
  • لغو هتل تا ۲۰ روز قبل از رزرو اتاق رایگان
    لغو هتل تا بالای ۵ روز مانده به رزرو هتل بین ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه اقامت جریمه
    لغو هتل  تا ۵ روز تا ۴۸ ساعت مانده به رزرو هتل ۵۰ درصد هزینه اقامت جریمه
    لغو هتل تا ۴۸ ساعت مانده به رزرو هتل ۷۰ درصد هزینه اقامت جریمه

رزرو اتاق هتل قصر طلایی مشهد

کلام آخر

مسافران عزیزی که قصد رزرو اتاق هتل گلدن پالاس را دارند، می‌توانند به روش‌های گفته شده اتاق مدنظر خود را رزرو کنند. برای رزرو آنلاین هتل نیز کافیست به رزرواسیون هتل مراجعه کنید. خوب است بدانید رزرو به صورت آنلاین این‌ امکان را به شما می‌دهد تا نمایی کلی و واضح از اتاق انتخابی خود ببنید‌. عکس‌های اتاق‌های موجود در سایت کاملا شبیه به اتاق‌ها هستند.
مدیریت هتل گلدن پالاس مشهد برای شما آرزوی سفری خوش و تجربه‌ای متفاوت در هتل قصر را دارد.

کلمات مرتبط: بهترین اتاق هتل گلدن پالاس مشهد، تور مشهد هتل گلدن پالاس، ترانسفر هتل گلدن پالاس، قیمت اتاق‌های هتل گلدن پالاس، سایت هتل گلدن پالاس، امکانات رایگان هتل گلدن پالاس

منابع:

https://b2n.ir/m33437

https://1go.ir/UvgOD