خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی مشهد
 مشهد مقدس نه تنها بزرگ‌ترین شهر زیارتی ایران است بلکه جزء مهم‌ترین شهرهای زیارتی در دنیا نیز شناخته می‌شود. شهردار شهر مشهد با توجه به نیاز مسافران ایرانی و بالاخص خارجی دست به ساخت هتل‌های لاکچری در مشهد زده‌اند. این است که در شهر مشهد شاهد تعداد زیادی هتل ۵ ستاره تاپ و مدرن هستیم. […]

 مشهد مقدس نه تنها بزرگ‌ترین شهر زیارتی ایران است بلکه جزء مهم‌ترین شهرهای زیارتی در دنیا نیز شناخته می‌شود. شهردار شهر مشهد با توجه به نیاز مسافران ایرانی و بالاخص خارجی دست به ساخت هتل‌های لاکچری در مشهد زده‌اند. این است که در شهر مشهد شاهد تعداد زیادی هتل ۵ ستاره تاپ و مدرن هستیم. اقامت در هتل‌های ۵ ستاره برای زائران آسایش و رفاه بسیاری را به دنبال دارد. در این سری گروه هتل‌ها رستوران، فروشگاه، لاندری، استخر و آرایشگاه نیز به چشم می‌خورد. یکی از برترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد، هتل قصر طلایی است. با توجه به تقاضای بسیار مسافران در این مطلب به خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی خواهیم پرداخت.

خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی مشهد

فهرست مطالب

معرفی کوتاه هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از نامی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در ایران است. در بسیاری از تیزرها، بیلبوردها و تبلیغات هتلی ممکن است نام هتل قصر طلایی مشهد را شنیده باشید. این هتل در سال ۱۳۹۸ با پیروی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین متریال و ایده‌ها ساخته شد. هتل قصر طلایی یک هتل شاهانه و درباری است که نام آن بسیار برازنده می‌باشد. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید همچون یک شاهزاده اقامتی لوکس داشته باشید. هتل طلایی همچون جواهری میان هتل‌های نزدیک حرم مشهد می‌درخشد. این هتل تمامی خدمات و امکانات هتل‌های ۵ ستاره از خدمات زیبایی و آرایشی تا خدمات نظافتی را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کند.

خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی مشهد

درباره خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی

همانطور که گفته شد خدمات هتل طلایی مشهد برای اکثر مسافران و زائران سوپرایز کننده است. یکی از خدمات فوق العاده جدید در این هتل اختصاص دادن سالنی به خدمات زیبایی و آرایشی است. این خدمات به صورت جداگانه برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد دیگر نیاز به یافتن آرایشگاه و پیرایشگاه نخواهید داشت. چرا که بهترین و جدیدترین شیوه‌های آرایشی و پیرایشی در هتل طلایی به مسافران عرضه خواهد شد.

خدمات آرایشگاهی هتل طلایی مشهد عبارتند از:

  • خدمات زیبایی بانوان
  • خدمات زیبایی آقایان

در ادامه به صورت جداگانه در رابطه با خدمات زیبایی زنانه و مردانه هتل می‌پردازیم.

خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی مشهد

خدمات آرایشی و زیبایی بانوان هتل قصر طلایی

زیبایی از آن بانوان است و زیباتر شدن خواست هر خانم است. بانوان برای انجام فعالیت‌های آرایشی و بهداشتی هر چند هفته به آرایشگاه‌ها نیاز دارند. هتل قصر طلایی با ایجاد یک سالن مجهز و ارائه خدمات زیبایی و بهداشتی آسایش و رفاه را بیشتر را به مسافران هدیه کرده است. سالن آرایشی بانوان هتل قصر طلایی زیر نظر بهترین آرایشگرهای مشهد مدیریت می‌شود. تمامی پرسنل فعال در این مجموعه دارای گواهینامه دوره‌های آرایشی و زیبایی معتبر هستند. از سری ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به تمیزی، سلیقه، کیفیت بالای متریال و خوش اخلاق بودن آرایشگرها را نام برد. خوب است بدانید خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی شامل لاین‌های مختلف زیبایی، پوست و مو و ناخن می‌شود.

خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی عبارتند از:

  • انواع رنگ مو چون هایلایت، رنگ ساده و آمبره و…
  • فر مو، اکستیشن، آرایش، بافت، کوتاهی، صاف و…
  • کاشت ناخن و مژه، پدیکور و مانیکور، ترمیم ناخن و…
  • اصلاح صورت و ابرو، اپلاسیون، وکس صورت و…

خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی مشهد

خدمات زیبایی آقایان هتل قصر طلایی

نظافت و زیبایی ویژگی است که اعم از مرد و زن همه انسان‌های دوستدار آن هستند. در هتل لاکچری قصر طلایی سالنی زیبا و مجهز را به آقایان نیز اختصاص داده‌اند. در این سالن که زیر نظر آرایشگرهای مردانه مدیریت می‌شود انواع خدمات پیرایشی و آرایشی مردانه نیز به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرید. توجه به مد روز و جدیدترین مدل‌های مو و پیرایش مردانه از ویژگی‌های سالن پیرایش هتل ما می‌باشد. مسافرانی که برای فعالیت‌ها و قرارهای کاری به مشهد سفر می‌کنند با رزرو هتل قصر طلایی می‌توانند قبل از آغاز مراسم کاری خود را آراسته و آماده مراسم کنید.

خدمات زیبایی و آرایشی مردانه هتل طلایی مشهد عبارتند از:

  • رنگ مو با بهترین مواد اولیه و شست و شوی سر
  • سشوار و اتو کردن مو برای مراسم مهم
  • کوتاه کردن و آراستن مو پس از آن
  • کوتاه کردن و پیرایش ریش و سیبیل
  • خدمات اصلاح صورت و مو و…

خدمات زیبایی و آرایشی هتل قصر طلایی مشهد

کلام آخر

رزرو هتل قصر طلایی از سری پیشنهادهای طلایی به مسافران است. با رزرو این هتل تاپ هرآنچه در سفر ممکن است به آن نیاز داشته باشید مهیا است. نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع)، نزدیکی به بازار و خیابان‌های اصلی از مزیت‌های رزرو این هتل است. خوب است بدانید خدمات زیبایی و آرایشی این هتل در مشهد جزء بهترین‌ها سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه نیز می‌باشد. برای مراجعه به سالن زیبایی هتل طلایی کافیست با بخش مربوطه تماس حاصل کرده و وقت قبلی بگیرید.

کلمات مرتبط: خدمات رایگان هتل قصر طلایی مشهد، سایت هتل بین المللی قصر طلایی مشهد، بهترین اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد، پیج هتل قصر طلایی مشهد، استخر هتل بین المللی قصر مشهد

منابع:

https://1go.ir/1y71K

https://b2n.ir/k11795