بهترین هتل‌های مشهد را بشناسید!
آیا می‌دانید پایتخت معنوی ایران کدام شهر است؟ چندین سال است که شهر مقدس مشهد را به پایتخت معنوی ایران می‌شناسند. همانطور که واضح است علت این نام گذاری وجود بارگاه متبرک امام رضا(ع) می‌باشد. مشهد بزرگ‌ترین شهر کشور پس از پایتخت است. جالب است بدانید پر قدرت‌ترین قطب گردشگری ایران نیز مشهد است. هر […]

آیا می‌دانید پایتخت معنوی ایران کدام شهر است؟ چندین سال است که شهر مقدس مشهد را به پایتخت معنوی ایران می‌شناسند. همانطور که واضح است علت این نام گذاری وجود بارگاه متبرک امام رضا(ع) می‌باشد. مشهد بزرگ‌ترین شهر کشور پس از پایتخت است. جالب است بدانید پر قدرت‌ترین قطب گردشگری ایران نیز مشهد است. هر ساله توریست‌های مسلمان بسیاری از کشورهای همسایه به مشهد سفر می‌کنند. این شهر زیبا جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری دارد. به دلیل جذب میلیونی مسافران به مشهد در این مطلب بهترین هتل‌های مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد. با شناسایی برترین هتل‌های شهر مقصد می‌توانید سفری لذت بخش و بدون دغدغه را برای خود و خانواده به ارمغان ببرید.

با این مقاله از سری مقالات هتل قصر طلایی مشهد همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

 بهترین هتل‌های مشهد

فهرست مطالب

بهترین هتل‌های مشهد کدام است؟

بر طبق انتظار در کلان شهر پیشرفته‌ و بزرگی چون مشهد، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و سوئیت‌های فراوانی وجود دارد. این است که مسافران برای انتخاب هتل هیچگاه با محدودیت روبه‌رو نخواهند بود. اما در این میان انتخاب برترین هتل نیز بسیار سخت است. چرا که رقابت بین هتل‌های ۵ ستاره نزدیک حرم نیز بسیار زیاد است. با معرفی هر هتل و ویژگی‌های آن رزرو هتل در مشهد سهل‌تر خواهد شد.

بهترین هتل‌های مشهد عبارتند از:

  • هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل مدینه الرضا مشهد
  • هتل الماس ۲ مشهد
  • هتل درویشی مشهد
  • هتل سی نور مشهد

رزرو هتل در مشهد

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

جزء اولین پیشنهادها از بهترین هتل‌های مشهد باید به هتل قصر طلایی مشهد اشاره کنیم. این هتل ۵ ستاره که به هتل بین المللی قصر طلایی مشهد نیز معروف است در سطح خاورمیانه حرف اول را می‌زند. از معماری ظاهری تا داخلی این هتل گرفته همگی چشم نواز و تحسین برانگیز می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۸۹ در ۲۰ طبقه با ۳۵۸ اتاق در نزدیک حرم ساخته شده است. دکوراسیون و ظاهر واحدهای این هتل همانند کاخ‌ها و قصرها طراحی شده است. هتل طلایی مشهد با استفاده از جدیدترین متریال و سیستم‌های مرتبط با هتلداری ساخته شده است. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می‌توان حس یک شاهزاده را تجربه کنید. اتاق‌های متنوع، زیبا و بزرگ این هتل با بهترین اثاث زینت شده‌ است. با رزرو هتل قصر طلایی می‌توان از صبحانه بوفه عالی، استخر، رستوران‌ها، جکوزی، سالن بدنسازی، بیلیارد، خدمات تاکسی سرویس، پزشکی و لاندری و… استفاده کنید.

 بهترین هتل‌های مشهد

معرفی هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه‌ الرضا مشهد هتلی است که از دید مسافران امتیاز خوبی را از آن خود کرده است. این هتل ۱۷ طبقه در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را استارت زده است. هتل مدینه الرضا جزء بهترین هتل‌های مشهد است اما از نظر زیبایی و لوکس بودن به پای هتل قصر طلایی مشهد نمی‌رسد. از مزایای رزرو این هتل می‌توان به نزدیکی به حرم امام رضا(ع) اشاره کرد. خوب است بدانید تنوع آپارتمان‌های هتل مدینه الرضا برای خانواده‌ها یک ویژگی مثبت است.

 بهترین هتل‌های مشهد

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی نیز پس از هتل قصر طلایی مشهد از بهترین هتل‌های مشهد شناخته می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و با ۲۲۳ اتاق به نسبت هتل قصر طلایی مشهد واحد کمتری دارد. هتل درویشی نیز دارای تمامی خدمات و امکانات رفاهی برای مسافران می‌باشد. این هتل اتاق‌هایی به سبک‌های مختلف دارد که هر کدام معماری ویژه‌ای دارند. از نظر تمیزی و شیک بودن هتل مجلل دوریشی بسیار محبوب است.

 بهترین هتل‌های مشهد

معرفی هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ نیز از سری هتل ۵ ستاره خوب مشهد است. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. هتل الماس ۲ پس از هتل الماس ۱ در ۲۶ طبقه ساخته شده است. جالب است بدانید تعداد اتاق‌های این هتل با ۲۲۰ واحد از هتل قصر طلایی مشهد کمتر است. هتل الماس نیز با استفاده از ایده هتل درویشی اتاق‌های خود را به سبک‌های مختلف تزیین کرده است. اتاق آینه، روسیه و ترکی از سری اتاق‌های هتل هستند.

 بهترین هتل‌های مشهد

معرفی هتل سی نور مشهد

از سال ساخت هتل سی نور ۹ سال است که می‌گذرد. این هتل ۵ ستاره ۲۲ طبقه و ۲۸۶ اتاق دارد. خدمات رفاهی و امکانات هتل سی نور فول و یا به صورت کامل است. استخر، رستوران، تاکسی سرویس و پرسنل مودب از ویژگی‌های این هتل می‌‌باشد. اگر در این هتل اقامت داشته باشید می‌توانید یک شب رایگان نیز هدیه بگیرید. درست است که هتل سی نور از بهترین هتل‌های مشهد اما فاصله این هتل تا حرم بیشتر از هتل قصر طلایی مشهد است.

 بهترین هتل‌های مشهد

کلام آخر

در این مطلب به معرفی ۵ تا از بهترین هتل‌های مشهد پرداختیم. تمامی هتل‌های نامرده شده در لیست هتل‌های ۵ ستاره و خوب مشهد هستند. اما پیشنهاد ما به شما رزرو هتل قصر طلایی مشهد است. چرا که از مزایای رزرو هتل قصر طلایی می‌توان به لاکچری بودن هتل، خدمات و امکانات لوکس و رایگان، تنوع و تعداد واحد بیشتر، نزدیکی به حرم مطهر و هزینه مناسب نیز اشاره کرد.

کلمات مرتبط: بهترین هتل‌های مشهد نزدیک حرم، قیمت هتل‌های مشهد، لیست هتل‌های مشهد، قیمت بهترین هتل‌های مشهد، بهترین هتل‌های مشهد با قیمت مناسب

منابع:

https://b2n.ir/r37370

https://1go.ir/TO316