مشهد در میان دیگر شهرهای ایران به شهر آرزوها شناخته می‌شود. چرا که تمامی مسلمانان دنیا آرزوی سفر به این شهر مقدس سفر کنند. لذت زیارت باب الحوایج یعنی امام رضا(ع) لذت وصف نشدنی است. این شهر هر ساله بیش از ۳ میلیون زائر را درخود جای می‌دهد. یکی از دغدغه‌های سفر رزرو هتل است. اما خوب است تا همین اول خاطرتان را آسوده کنیم. هتل‌های این شهر دارای تنوع بسیار بالایی است. پس از هر مسافری با هر بودجه‌ای می‌تواند در مشهد اقامتی دلخواه داشته باشد. اما اگر به محل اقامت خود حساس هستید و یا سفری راحت و به اصطلاح لاکچری دوست دارید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل‌ های لوکس مشهد است.

برای اطلاع بیشتر و شناخت از هتل‌های لوکس مشهد با سری مقالات هتل قصر طلایی مشهد همراه باشید.

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

فهرست مطالب

پیشنهاد هتل برای اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

اصلی‌ترین مزیت سفر به کلان‌ شهرهای ایران آسودگی در رزرو هتل است. البته در شهرهای توریستی نیز گزینه انتخابی برای هتل مد نظر بسیار زیاد است. هتل‌های ۵ ستاره بهترین انتخاب برای مسافرانی است که قصد رزرو هتل‌های لوکس را دارند. ما در این قسمت هتل‌های لوکس مشهد را به ۲ دسته اطراف حرم و داخل شهر تقسیم می‌کنیم.

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد اطراف حرم عبارتند از:

  • هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل الماس ۲ مشهد
  • هتل درویشی مشهد

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد داخل شهر عبارتند از:

  • هتل هما ۲ مشهد
  • هتل حیات مشهد
  • هتل پارس مشهد

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یک هتل بسیار مجلل و فوق العاده است. هر آنچه از یک هتل لوکس انتظار دارید با اقامت در این هتل برآورده خواهد شد. هتل قصر طلایی مشهد همچون نگینی در میان هتل‌های نزدیک حرم مشهد می‌درخشد. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و بیش از ۳۰۰ واحد اقامتی دارد. ۹ مدل اتاق و ۷ نوع سوئیت دست مسافران را برای انتخاب اتاق باز گذاشته است. ۷ رستوران با تنوع باورنکردنی و کیفیت بالا پذیرای مسافران می‌باشد. سالن‌های کنفرانس، پذیرایی، ورزش و ماساژ و مجموعه آبی از امکانات این هتل هستند. با رزرو این هتل تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی به حرم می‌رسید.

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

معرفی هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ یکی ازگروه هتل‌های الماس است. به جرات می‌توان گفت هتل الماس ۲ یکی از هتل‌های لوکس مشهد است. طراحی داخلی و خارجی این هتل ۵ ستاره سبب محبوبیت آن میان مسافران شده است. رستوران پاناروما با چشم انداز رو به حرم مطهر و تنوع واحدهای اقامتی از ویژگی‌های بارز این هتل است. اتاق‌هایی به سبک رومی، ترکی، عربی، آفریقایی و… با دکوراسیون خاص توجه مسافران را به خود جلب کرده است.

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی برای مسافرانی که اقامت در هتل‌های لوکس مشهد را ترجیح می‌دهند، بهترین گزینه است. این هتل آنقدر شناخته شده است که نیازی به معرفی ندارد. معماری و چیدمان خلاقانه و امکانات اتاق‌ها از ویژگی‌های جذاب این هتل است. هتل درویشی تنها هتا آتریوم شرق کشور می‌باشد. این هتل در رستوران و کافی شاپ‌های تک خود در مشهد پذیرای مسافران ساکن در هتل و خارج از آن است. نزدیکی به حرم مطهر، دسترسی به بازار و وسیله‌های نقلیه نیز از مزایای رزرو این هتل است.

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

معرفی هتل هما ۲ مشهد

هتل هما ۲ از سری هتل‌های زنجیره‌ای هما می‌باشد. هتل هما به دلیل فضای زیبا و به دور از هیاهویی که دارد یکی از هتل‌های لوکس مشهد برای سفرهای کاری است. این هتل روبروی باغ ملک آباد واقع شده و دسترسی خوبی به خیابان‌های شهر دارد. پرسنل حرفه‌ای و دوره دیده، سرآشپزهای کار بلد و خدمات رایگان تجربه‌ای متفاوت را برای مسافران رقم خواهد زد. هتل هما ۲ با ماشین فاصله چندانی تا حرم مطهر ندارد و سرویس رایگان تا حرم دارد.

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

معرفی هتل حیات مشهد

اگر تنها به دنبال اقامت در هتل‌های لوکس مشهد و به نزدیکی به حرم توجه ندارید، هتل حیات پیشنهاد ماست. هتل حیات مشهد یک هتل ۵ ستاره تاپ یا لاکچری در مشهد است. هتل بزرگ حیات در قسمت ییلاقات مشهد مقدس واقع شده است. با رزرو این هتل تنها چند دقیقه با طرقبه فاصله دارید. چشم انداز عالی، هوای پاک، رستوران مجلل، مجموعه آبی لوکس، کافی شاپ زیبا، اتاق‌های بزرگ و راحت و خدمات عالی تنها بخشی از ویژگی‌های رزرو این هتل است.

معرفی هتل پارس مشهد

هتل پارس نیز در بلوار وکیل آباد واقع شده است. این هتل نیز برای داشتن اقامت در هتل‌های لوکس مشهد بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این هتل برای افرادی مناسب است که خواهان دوری از شلوغی شهر هستند. هتل پارس به طرقبه و شاندیز بسیار نزدیک است و با حرم مطهر ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. تفریحاتی چون تنیس، ماهیگیری، بیلیارد، کورت اسکواش و قایق سواری را تنها در این هتل می‌توانید تجربه کنید. اتاق‌های این هتل بسیار دلباز و به سبک مدرن و شیک تزیین شده است.

اقامت در هتل‌های لوکس مشهد

کلام آخر

در این مقاله هتل‌های ۵ ستاره تاپ مشهد را جهت اقامت در رزه معرفی کردیم. امید داریم با اقامت در بهترین هتل‌های پایتخت معنوی ایران سفری خاطره انگیز داشته باشید. برای رزرو هتل قصر طلایی مشهد و بازدید از عکس‌های آن به رزرواسیون ما مراجعه فرمایید.

کلمات مرتبط: لیست هتل‌های مشهد، قیمت هتل‌ های لوکس مشهد، هتل های لوکس مشهد ۵ ستاره، بهترین هتل‌ های مشهد، هتل های ۵ ستاره مشهد، هتل ۶ ستاره مشهد

منابع:

https://b2n.ir/f73995

https://1go.ir/GfOzG