هتل گلدن پالاس مشهد آنقدر شناخته شده و نامی است که کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد. این هتل  را جزء ۳ هتل برتر در شهر مقدس مشهد می‌دانند. این آمار با توجه به رضایت مسافران از اقامت در هتل گلدن پالاس مشهد به دست آمده است. هتل گلدن پالاس علاوه بر امکانات و خدمات لاکچری که ارائه می‌دهد در بهترین موقعیت مکانی به نسبت حرم مطهر قرار گرفته است. به همین دلیل است که تعداد کثیری از توریست‌ها به دنبال رزرو هتل گلدن پالاس هستند. اما قبل از رزرو هتل بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید. چرا که با مطالعه این صفحه می‌توانید اتاق باب میل خود را در این هتل انتخاب کنید. همچنین از عکس اتاق‌های هتل گلدن پالاس مشهد نیز دیدن کنید.

 اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد

فهرست مطالب

آشنایی و عکس اتاق‌های هتل گلدن پالاس

جالب توجه است که هتل ۵ ستاره گلدن پالاس بیش از ۳۵۵ واحد اقامتی متنوع و شکیل دارد. انتخاب اتاق مد نظر بدون آشنایی از این واحدها غیر ممکن است. مسافران با شناسایی اتاق‌ها و تماشای عکس اتاق‌های این هتل می‌توانند در مناسب‌ترین واحد اقامت داشته باشند. ۳۵۸ واحد اقامتی هتل گلدن پالاس مشهد در ۲۰ طبقه پراکنده شده است. قبل از هر چیز خوب است بدانید واحدهای اقامتی به سوئیت، آپارتمان و اتاق تقسیم می‌شود. در این قسمت درباره اتاق‌های این هتل سخن خواهیم گفت.

اتاق‌های هتل گلدن پالاس مشهد عبارتند از:

  • اتاق دبل لاکچری تراس‌دار
  • اتاق دبل لاکچری کانکت
  • اتاق پانوراما تراس‌دار
  • اتاق دبل لندسکیپ
  • اتاق دبل لاکچری
  • اتاق پانوراما
  • اتاق آتریوم
  • اتاق سینگل

اتاق دبل لاکچری تراس‌دار

این واحد اقامتی یکی از زیباترین اتاق‌های هتل گلدن پالاس است. اتاق دبل لاکچری تراس‌دار در طبقه ۴ و ۷ واقع شده است. این اتاق ۳ نفر ظرفیت دارد و مجهز به یک تخت دبل و یک تخت سینگل می‌باشد. از ویژگی‌های این اتاق می‌توان به تراس بزرگ و زیبا اشاره کرد. چشم انداز تراس رو به شهر و حرم مطهر است. این واحد ۳۵ متری با دکوراسیون زیبا و چشم نواز دارای جکوزی نیز می‌باشد.

اتاق دبل لاکچری کانکت

کانکت لاکچری از سری پر طرفدارترین واحدها برای خانواده‌های ۴ نفره است. متراژ این واحد بزرگ ۷۴ متر است و در طبقه ۲ تا ۱۶ نیز قرار گرفته است. دو تخت سینگل و یک تخت دبل از سری مشخصات این اتاق لوکس می‌باشد. سرویس دستشویی فرنگی، حمام شیک و مجهز، مبلمان، تلویزیون و… از امکانات موجود در این اتاق هستند.

 اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد

اتاق پانوراما تراس‌دار

اگر ویو اتاق برای شما اهمیت دارد پس بهتر است در اتاق‌های تراس‌دار اقامت داشته باشید. این اتاق در طبقه ۷ هتل واقع شده و چشم اندازی عالی به حرم مطهر رضوی دارد. اتاق پانوراما تراس‌دار ۳۷ متر مربع است و ظرفیت ۳ نفر را دارد. امکانات این واحد نیز تمام و کمال است و مسافران در آن احساس راحتی خواهند داشت.

اتاق دبل لندسکیپ

یکی دیگر از اتاق‌های هتل گلدن پالاس مشهد، اتاق دبل لندسکیپ است. این اتاق در واقع یک سوئیت بزرگ و راحت با ۴۴ متر مربع مساحت است. ظرفیت این واحد ۲ نفر است و تخت آن دارای سایز کینگ می‌باشد. این اتاق با معماری ویژه و لوکس خود در طبقه ۱۷ هتل گلدن پالاس مشهد قرار دارد.

 اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد

اتاق دبل لاکچری

اتاق دبل لاکچری نیز از اتاق‌های محبوب هتل گلدن پالاس است. این اتاق ۳۰ متری یکی از معقول‌ترین و راحت‌ترین اتاق‌های مجموعه هتل گلدن پالاس است. فضای بزرگ و دلپذیر، امکاناتی چون میز و دراور، مبلمان و آپاژور و… همگی برای آسایش مسافران در نظر گرفته شده است. تخت دبل اتاق بسیار راحت و حمام این واحد به وان نیز مجهز می‌باشد. خوب است بدانید این نوع اتاق‌ها در طبقه ۲ تا ۱۶ طراحی شده است.

 اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد

اتاق پانوراما

پانوراما در اصطلاح به معنی نمای سراسری است. اتاق‌های پانوراما نیز به واحدهایی گفته می‌شود که دارای پنجره‌های سراسری و بزرگ هستند. این سبک واحدها دلباز، پرنور و بسیار زیبا می‌باشند. چشم انداز رو به حرم مطهر و شهر یکی از مزایای رزرو این اتاق هتل گلدن پالاس مشهد است. یک تخت دبل و یک تخت سینگل، جکوزی، حمام مجهز، فول امکانات اسکان و آسایشی از دیگر مشخصات اتاق فوق هستند.

 اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد

اتاق آتریوم

اتاق آتریوم نیز از سری اتاق‌های هتل گلدن پالاس مشهد است. این اتاق دو نفره در طبقه ۵ تا ۱۶ پراکنده شده است. آتریوم نیز به یکی از سبک‌‌های دکوراسیون و معماری گفته می‌شود. در این سبک ساختمان از فضا و نور بیرون استفاده می‌کند. هتل بین المللی گلدن پالاس از سری هتل‌های ۵ ستاره با معماری آتریوم است. با اسکان در این اتاق می‌توانید از این منظره استفاده کنید.

اتاق سینگل

اتاق سینگل نیز یک اتاق بسیار شیک و راحت است. متراژ این واحد از همه اتاق‌ها کوچک‌تر است. ظرفیت این اتاق ۱ نفر است اما در آن ۲ تخت سینگل نیز وجود دارد. در صورت تمایل نیز می‌توان تخت دبل را جایگزین تخت سینگل کرد. این اتاق نیز دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی نیز می‌باشد.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با واحدهای اقامتی و عکس اتاق‌های هتل گلدن پالاس مشهد آشنا کنیم. امید داریم این مطلب برای شما مخاطبان عزیز مفید واقع شده باشد. با رزرو هتل گلدن پالاس مشهد می‌توانید سفری آسوده و رویایی را تجربه کنید.

کلمات مرتبط: سایت هتل گلدن پالاس شهد، رزرو هتل گلدن پالاس مشهد، بهترین اتاق هتل گلدن پالاس مشهد، ترانسفر هتل گلدن پالاس مشهد

منابع:

https://b2n.ir/p48128

https://1go.ir/aXo5V